A petició popular, publiquem els treballs de recerca dels nostres alumnes de 4t d’ESO. Si voleu veure el treball de recerca o la presentació que van fer servir per explicar-ho només cal que feu clic a sota el nom dels alumnes.
Aina Dalmases, Emma Barranco i Maria Bernárdez: “Estudi de la influència de la visualització de vídeos i de l’edat en la percepció d’imatges basades en la idea de Rorschach”
treball
presentació
Irene Mollà i Nerea Soler: “Estudi del coneixement sobre la gestació subrogada i els motius més freqüents que hi ha a favor i en contra dels cursos de 2n, 3r i 4t de l’ESO de l’Escola Vedruna Immaculada”
treball
presentació
Olga Soler i Marina Díaz: “Estudi de la fiabilitat dels mites al voltant de la Coca-Cola mitjançant l’experimentació amb diverses bedudes gasoses”
Marcela Molina, Núria Nuño, Andrea Valle: “Documentación y análisis de la presencia del machismo que hay en 10 canciones representativas del estilo “trap y reggaetón””
treball
presentació
Khatia Shengelia i Mari De la Haba: “Estudi comparatiu de la pel·lícula “Carmen y Lola” de l’any 2018 i la pel·lícula “Mädchen in uniform” de l’any 1931 per observar l’evolució del tractament dels personatges homosexuals en aquest dos films”
treball
presentació
Cristina García, Milena Bes i Ainhora Marimon: “Estudi de la homogeneitat dels pantalons de la talla 38 del mateix estil en diferents botigues i de la percepció de les alumnes d’ESO sobre el tallatge”
treball
presentació
Sara Martínez i Fàtima Oukar: “Investigació de la influència de l’edat i el gènere a l’hora d’escollir els estudis posteriors dels alumnes d’ESO a l’escola Vedruna Immaculada”
treball
presentació
Gabriella Turquenitch, Annette Benning i Marta Larrosa: “Estudi de la influència de la veu segons la percepció de l’oient (alumnes de 2n d’ESO de l’Escola Vedruna Immaculada Barcelona) sobre l’aspecte físic i la personalitat d’un individu”
treball
presentació
Laia Morilla i Claudia Blasco: “Estudi del comportament dels alumnes i les alumnes de 2n d’ESO davant de la pressió exercida amb una ordre directa”
treball
presentació
Pau Coulange i Arnau Bonet: “Estudi de la influència de l’edat i el gènere en l’hàbit de consum d’alcohol en els alumnes de secundària de Vedruna Immaculada”
treball
presentació
Dani Mur i Albert Español: “Estudi de la influència de l’edat sobre el coneixement musical en els alumnes d’ESO”
treball
presentació
Marc Montalvan i Raúl Valencia: “Estudio de las preferencias musicales de 1º, 2º, 3º i 4º de la ESO a la hora de hacer deporte para motivarse”
treball
presentació
Albert Soriano i Marc Ollé: “Estudio del conocimiento sobre seguridad informática entre usuarios de edades comprendidas entre los 15 y los 65 años”
treball
presentació
Robert J. Gómez, Alessandro Pascazio i Luis F. Campas: “Estudio del tiempo de duración para resolver problemas bajo la influencia de la música”
treball
presentació
Alba Martin i Nerea Ferández: “Estudi de la influència de l’horòscop i l’ascendent sobre el caràcter d’una persona”
treball
presentació
Marc Queralt i Mourad Lachiri: “Estudi de la influència del sexe i l’edat sobre la identificació dels barbarismes i el coneixement de la seva traducció en la llengua catalana als alumnes de 1r i 3r d’ESO de l’Escola Vedruna Immaculada”
treball
presentació
Dani Huelin i Santi Brandi: “Estudi de la influència de l’edat en la quantitat i tipus d’esport que es fa en els alumnes de l’ESO”
treball
presentació
Alba Martínez i Georgina Sans: “Estudi sobre com l’edat influeix en la tolerància del col·lectiu LGBTI”
treball
presentació
Laia Aulet i Laura Martí: “Estudi de la influència del tempo de la música que s’escolta sobre el ritme cardíac”
treball
presentació
Sebastian Aguilar i Shengkang Li: “Cómo afecta la temperatura en el crecimiento de las legumbres”
treball
presentació
Sharon Urueña i Ferran Machahua: “Influencia de las horas de sueño en la capacidad cognitiva de los alumnos de 2º y 3º de la ESO”
treball
presentació
Marcel Queralt i Ignacio Ojeda: “Estudi de la influència del tipus de música trap, new age i sense música, en la psicomotricitat de la mà amb l’artefacte IDMI dels alumnes entre 12-16 anys de l’Escola Vedruna Immaculada”
treball
presentació
Roger Grèvol i Roger Espuga: “Estudi de la influència de l’edat en la qual es té el primer smartphone sobre la utilitat que li dónes als que tens actualment entre alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Escola Vedruna Immaculada”
treball
presentació
Ferran Moral i Joan Fernández: “Estudi de com influeix la moda sobre la marca en els alumnes de l’ESO a l’Escola Vedruna Immaculada”
treball
presentació