Aquesta setmana hem iniciat les estones de “Passatemps”. Com ja sabeu, durant aquestes sessions, els grup es parteix en dos. Una meitat fa puzles. Comencem amb 25, tot i que a mesura que anem avançant en el curs, anirem oferint puzles de més complexitat, arribant a les 100 peces en alguns casos. L’altra meitat fa pròpiament passatemps: sopes de lletres, diferències, mandales, sudokus,etc. Per fer-ho, dintre de l’aula hem estipulat dos grups: els/les “Increïbles” i els/les “Superzings”. Cada nen/a ha pogut escollir i per deixar constància dels dos grups, ha escrit el seu nom, en el mural que fa uns dies va estar penjat a fora de l’aula i que segur que vàreu veure.
Aquestes estones de treball ens encanten. Els nens i nenes treballen molt concentrat. Cada nen/a pot escollir lliurement quina feina de passatemps vol fer aquell dia. Dotem d’autonomia i de poder de decisió. Ells mateixos també han de ser conscients de quins puzles han o no fet fins el moment. Ho fan molt bé.