Com ja sabeu, enfoquem aquesta primera Unitat Didàctica una mica com a un petit projecte. La idea ve a ser la mateixa: el grup escull un tema i a partir d’aquí i en funció dels seus coneixements previs i del que volen saber, desenvoluparem, en aquest cas, unes quantes sessions al respecte. Tenir un nom que ens identifica, escollit per nosaltres, ens cohesiona com a grup i ens dóna sentit de pertinença. Aquest nom: SUPERHEROES (in English), ens encanta. Té personalitat i molta força! Així encarem, aquest nou curs!
QUÈ SABEM?
QUÈ SABEM?
Mario: Poden “luchar” contra els dolents. Són valents.
Greta: Poden volar.
Ian: Poden tirar coses “con la mano”.
Anna: Tenen capa. Als “Increïbles”, n’hi ha dos que poden córrer molt per l’aigua.
Quim: Alguns es poden estirar molt els braços. Porten màscares.
Brandon: Algunos lo rompen todo. Hay uno, que se llama “Capitán América”.
Arlet: es poden per invisibles.
Aina: Tenen sabates.
Abdul: Uno que va por el agua.
Naroa: Tenen roba especial.
Blanca: Roba de “Superhéroe”. Tenen molta força.
Miguel: Porten “pantalones”.
Paula: La mama, tiene enganchinas de Superhéroes.
QUÈ VOLEM SABER?
Brandon: ¿Quien son los villanos?
Quim: Per què a vegades han de lluitar?
Anna: On viuen els Superherois i Superheroïnes?
Miguel: ¿Cuál es el más fuerte? ¿Como pueden luchar?
Naroa: Qui és la novia del Batman?
Greta: On viuen les Super Girls?
Abril Bastida: On es transformen?
Aquesta segona part ens ha costat força. I és que saben tant…